dinsdag 5 maart 2013

Inspiratie

De meeste tijd die ik besteed aan mijn haakhobby is nog niet eens met de haaknaald in de hand, maar met de laptop op schoot. Ik ben namelijk echt verslaafd aan het volgen van haak-brei-naai blogs dus daar gaat menig uurtje in zitten.

Ongelofelijk hoeveel mooie dingen er gemaakt worden en hoeveel inspiratie ik daarvan op doe. Soms zoveel dat ik beter zou kunnen gaan haken, want ik heb zoveel projecten in m'n hoofd zitten... daar kunnen er beter wat vanaf gestreept worden dan dat er weer wat aan wordt toegevoegd. Uiteindelijk leidt het alleen maar tot meer UFO's ;-).

Vanochtend zag ik weer zo'n leuk brei project op de website van The Purl Bee: een gebreid kussen in de vorm van een schaap. Echt de moeite waard om even te bekijken!

Wanneer gaan we die nou weer maken???

Nicole


Geen opmerkingen:

Een reactie posten