maandag 3 december 2012

Kerstdecoratie!

De eerste twee weken van m'n zwangerschapsverlof zitten erop en ik ben al aardig opgeschoten met m'n geknutsel! Ik heb ook eindelijk de rust om zaken ook netjes af te werken en op een of andere manier loopt alles nu net een beetje soepeler. Heerlijk.
M'n twee muizen hebben er een vriendje bij gekregen.
Hij lag al enige tijd in losse delen in m'n "haakton" te wachten tot ik 'm in elkaar wilde zetten en dit heb ik uiteindelijk vorig weekend gedaan. Uit het boekje "100 sneeuwvlokken" heb ik inmiddels ook al het een en ander gehaakt. Erg leuk om te doen! De sneeuwvlokken die ik tot nu toe gemaakt heb, zijn na ong. een kwartiertje klaar dus het is een lekker tussendoor werkje.
Op een na (geen idee meer welke dat nou is) zijn ze gemaakt met haaknaald 2,5 en Catania. Hierdoor worden ze iets groter dan de afbeeldingen in het boekje. 

Voor de komende weken is dit m'n To Do List:
  • Uit het boekje "Aapjes haken" van Christel Krukkert: Superman Aap (en de piraat ga ik ook zeker nog eens maken!!)
  • Uit het boekje "Baby speelgoed haken" van Annemarie Arts: de boerderij boxspiraal. 
  • Twee knuffelkonijntjes van het patroon van Stip & Haak
  • Afmaken van m'n babydekentje
  • In elkaar zetten van Sjakie Stapelslak (ook een patroon van Annemarie Arts.... ik heb een duidelijke voorkeur voor Annemarie en Christel, maar dat was denk ik wel duidelijk....) 
  • De oren aan een babymutsje zetten
En dan heb ik het alleen nog over m'n haakvoornemens! Ik wil ook nog wel wat kerstkaarten maken, moeten er nog wat baby voorbereidingen getroffen worden, is er ook nog zoiets als het huishouden (en geen huishoudster)......
En er zal vast nog wel iets anders op m'n pad komen!
Eigenlijk kan je het best druk hebben met "niets" doen.
Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten