zaterdag 12 november 2011

De buit is binnen!!

Het heeft gewoon 1,2 week langer geduurd dan gedacht, maar de boekjes zijn eindelijk binnen!!
De eerste zending werd om onverklaarbare reden weer teruggestuurd naar Amazon en hierdoor moesten we de hele zending van 4 haakboeken, 4 kookboeken en een DVD opnieuw bestellen. (We kopen onze kookboeken ook altijd op Amazon, dat scheelt een hoop euro's!)

De haakboeken die ik gekocht heb zijn:

Little Crochet van Linda Permann (baby en kinderkleertjes)

Ik heb ze allemaal al even doorgebladerd en het wordt weer moeilijk om te bepalen met welk project(je) ik als eerste ga beginnen!
Van deze site heb ik een vertaalschema gedownload aangezien de Engelse en Amerikaanse haaksteken anders genoemd worden dan de Nederlandse steken.

Vanochtend heb ik op de markt bij Sassyfrats wel alvast wol en een haaknaald van 7 mm gekocht om onderstaande sjaal te haken.
Hierna zal ik nog een berichtje plaatsen met mijn laatste afgemaakte project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten