zaterdag 12 november 2011

Twee projecten... eindelijk af

Afgelopen week heb ik eindelijk twee haakklusjes afgemaakt.

Het vogeltje voor m'n moeder.
Hier moet ik alleen nog even een sleutelhanger aan vastmaken. Ik ga er ook nog eentje voor m'n zusje maken. Ik denk dat ik die met roze en paars katoen ga haken met misschien wel wat kleine pailletten op de vleugels en staart. Dat zou best wel eens heel geinig kunnen zijn....

Naast het vogeltje heb ik ook de uilenrammelaar af voor ons nichtje Josephine. Ik heb 'm vorige week aan m'n schoonzusje en zwager gegeven en de hele familie vond 'm leuk!
De eerste foto is helaas niet zo scherp, maar gelukkig kun je de rammelaar op de tweede foto wel goed zien. In deze blogpost zie je alle losse onderdelen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten