zondag 30 oktober 2011

Ze zijn er bijna!

En dan heb ik het niet over Sinterklaas met zijn Pieten, maar over mijn 4 haakboekjes die ik via Amazon.co.uk besteld heb.

Ik kan niet wachten tot ik ze in m'n handen heb. Ze jeuken echt om iets nieuws te gaan maken. En dat terwijl ik nog drie projecten heb liggen die ik af "moet" maken. En dan vergeet ik voor het gemak dat kleine vogeltje voor m'n moeder maar even, want die moet ook nog af maar ik heb me voorgenomen dat ik die vandaag ga afmaken.

Gisteren heb ik ook maar even een vertaalschema gedownload en uitgeprint want anders wordt het haken natuurlijk helemaal niets. Ik heb het haken geleerd door naar engelstalige You Tube filmpjes te kijken en in het begin zagen m'n haaksels er ook wel wat anders uit dan de bedoeling was (of snapte ik überhaupt niet hoe een bepaalde steek gehaakt moest worden) doordat het Engelse en Amerikaanse haken anders is dan het Nederlandse.

Ik ben benieuwd! Zodra ze binnen zijn zal ik een foto plaatsen met m'n mogelijke nieuwe projecten.

Nog één nachtje slapen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten