woensdag 19 oktober 2011

It's been a while

Daar ben ik weer!

Het heeft even geduurd. Ik heb m'n blog echt schandalig verwaarloosd. De periode rond de bruiloft was toch iets drukker dan verwacht en na de honeymoon was ik m'n mojo helemaal kwijt.

Maar gelukkig is het weer terug. Ik heb vandaag al heerlijk zitten knutselen en ik ben van plan om vanavond ook nog even aan m'n laatste haakprojectje te gaan werken. Het weer is er nu ook echt naar, grauw en regenachtig. Echt perfect knutsel weer!


Ik heb nog een leuke foto om te delen. Dit is de voorraad kruiden en specerijen die we op onze bruiloft van alle gasten gekregen hebben. Onze ceremoniemeesters vonden het wel een leuk idee als iedereen iets voor ons mee zou nemen dat we in de keuken kunnen gebruiken. We houden wel van een beetje kokkerellen!
Het varieert echt van olijfolie, zout en chilipepers tot gerookt paprikapoeder, risottorijst en kant-en-klare currypasta. Jammie!

Op naar What's on Your Workdesk Wednesday!


I'm back! It's been a while but due to our wedding (and losing my Mojo) I wasn't really in the mood to create. Fortunately, I found it again so I have some projects to share!

The picture above is of all the herbs and spices that our weddingguests gave us. Our friends thought that it would be a nice idea to give us things that we could use in the kitchen. It might inspire us to cook some nice food for them. ;-)

We think it's a great idea since we love to cook.

My next post is What's on Your Workdesk Wednesday!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten