woensdag 24 oktober 2012

Experiment: Aap sleutelhanger

Onze babykamer is nog best steriel wit. Onlangs dat we afgelopen weekend een kleurrijke muursticker hebben opgeplakt, heeft het kamertje nog wel wat meer kleur nodig. Nou komen er nog wel wat gekleurde mandjes op de commode en een paar ronde Ikea kleedjes op de grond, maar de grote witte kast is wel heel groot en erg wit.
Ik had al eens eerder bedacht dat ik het wel leuk vond om iets aan de deurknop te hangen, een gelukspoppetje ofzo. Maar dan wel een beetje anders.

Vanochtend bedacht ik me ineens dat ik vast wel een gelukspoppetje in de vorm van een aapje zou kunnen maken. En dat kon ik inderdaad. De basis is een standaard gelukspoppetje van Annemarie Arts.
Het was een experiment en ik ben ook nog niet voor 100% tevreden, maar hij is wel geinig geworden. Een beetje van Annemarie en een beetje van mij.
Nicole

1 opmerking: