woensdag 5 september 2012

Even iets anders...

Tussen alle granny squares (of pannenlappen zoals mijn lieftallige echtgenoot ze noemt) door had ik vanmiddag zo'n behoefte om even iets anders te haken... er staan nogal wat projectjes op mijn To Do lijst en de meeste zal ik waarschijnlijk pas in mijn verlofperiode kunnen maken aangezien ik dan tijd genoeg heb. Zo wil ik graag de Superman aap maken uit het boekje "Aapjes haken" van Christel Krukkert en ook de boxspiraal van Annemarie Arts staat nog op mijn wensenlijst.

Maar sinds ik het boekje "Christels kerstboek" heb gekocht (en dat is toch wel al enige weken geleden), heb ik mijn zinnen gezet op de schattige vogeltjes op kerstkrans. Aangezien paars niet echt in m'n interieur past, heb ik het vogeltje in het grijs gehaakt en krijgt hij een oranje muts i.p.v. een rode.

Schattig en matchend met m'n interieur. Happy me!
Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten