zondag 15 juli 2012

Twee kraamcadeautjes...en nieuwe tekenen van een verslaving....

Daar ben ik weer. Gisteren hadden we een drukke dag met een ochtendje shoppen, een kraamfeest en familie die kwam eten. De eerste zwangerschapsbroek is binnen, net als een vest en twee shirtjes. Het begin van een leuke nieuwe garderobe.

Daarnaast heb ik mijn haakverslaving maar weer gevoed met twee nieuwe haakboekjes. Ken je dat gevoel, dat als je een nieuw boekje ziet, dat je het gewoon MOET hebben? En er ook net zo lang aan blijft denken tot dat je het in je handen hebt en met een gelukzalige glimlach bij de kassa staat. Sterker nog... nog voordat bekend is dat er een nieuwe boekje aan komt, kijk ik eens per week online bij de boekhandel of Bol.com om te zien of er al een nieuwe te verwachten titel bij staat. Daar kan ik me dan echt op verheugen!
Onderstaande boekjes zijn weer fantastisch!
Bij "Dierenhangers haken" van Annemarie Arts had ik even m'n twijfels. Zou die nou echt nog iets toevoegen aan m'n collectie boekjes? Maar er staan weer een heel stel grappige figuurtjes in. M'n man vond de engeltjes (die ik schattig vond) in het boekje van Christel Krukkert een beetje truttig, maar de kerstbal met muis en de krans met vogeltjes maakten hem wel aan het lachen. Dus dat boekje is ook in the pocket.

De afgelopen weken heb ik ook twee kraamcadeautjes afgemaakt. Een rammelaar en een deel van de boxspiraal uit het boekje "Babyspeelgoed haken".
Mijn lieftallige assistent (a.k.a. echtgenoot) showt hier Ollie de Olifant rammelaar. Deze heb ik voor Noah gemaakt die nu 1,5 week oud is.

Dit is het koetje van de boerderijdieren boxspiraal. Ik heb 'm los als speeltje gemaakt omdat ik 'm zo ook al heel leuk vind. Ik denk dat ik de hele boxspiraal voor ons eigen wondertje ga maken want hij is wel heel erg leuk.


Op naar een nieuwe project. Het schiet nog niet echt op met m'n Work in Progress.....

Nicole



Geen opmerkingen:

Een reactie posten