woensdag 7 december 2011

Over de helft!

M'n gehaakte sjaal is inmiddels 85 cm. lang en aangezien de sjaal uiteindelijk zo'n 1.50 m. moet worden, ben ik dus al iets over de helft.
Het losse draadje bij mijn 7mm. haaknaald is het laatste restje van m'n 3e bolletje. Ik heb er nog 3 te gaan. Ondertussen ben ik lekker een DVD met Oprah aan het kijken. Deze komt uit de collectie die uitgebracht is ter ere van het 20 jarig bestaan van The Oprah Show..... echt een guilty pleasure!

Dit is een close-up van het patroon:
Vorige week heb ik nog een knalroze-lichtroze vogeltje gehaakt voor m'n nichtje. Ze is gek op alles van Pip Studio en ik vond dat een roze vogeltje daar wel bij paste. Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt, maar het is hetzelfde vogeltje dat ik al een paar keer op m'n blog heb geplaatst.

Ik ben nog op zoek naar wat leuke patroonboekjes met granny squares. Het is wel erg leuk om iets te maken wat je echt kunt gebruiken. Voor ons nieuwe huis ga ik ook zeker wat kussenhoesjes maken!

En leuk nieuws: afgelopen weekend heb ik mijn eerste bestelling ontvangen. Een vriendin wil graag dat ik het aapje Jip van Christel Krukkert maak voor haar nieuwe neefje/nichtje. Inmiddels is het kopje al af.

Genoeg te doen dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten