zaterdag 9 juli 2011

What's on Your Workdesk Wednesday....

Maar dan op zaterdag.

Da's natuurlijk onwijs smokkelen, maar ik wil al twee weken een foto maken voor What's On Your Work Desk Wednesday (initiatief van Julia Dunnit van "Stamping Ground") en elke keer vergeet ik het/komt het er niet van/is het licht niet goed voor de foto.

Dus doe ik het maar gewoon een keer op zaterdag.

Tadaaaa!!!!

Zo ligt het er dus al twee weken bij op m'n bureau...

Superman Edwin heb ik twee weken geleden gekleurd toen ik net m'n nieuwe Magnolia's had ontvangen en de voetballende Edwin heb ik vorig weekend gekleurd.

Hierbij een close up.

Conclusie: ik knutsel te weinig....en daardoor blog ik te weinig.

Voornemen: iedere woensdag iets af hebben. (Of in iedergeval iets hebben dat het waard is om over te bloggen.) Da's toch best een uitdaging.

Door mijn nieuwe haakmanie knutsel ik minder achter m'n bureau en meer op de bank. Da's wel een stuk gezelliger voor mijn aanstaande hubby.

Tijd om aan m'n goede voornemen te werken... Cheerleading Tilda, here I come!

Tot woensdag!

2 opmerkingen:

  1. love the images you have colored. Sorry I am so late getting around! Thanks for sharing. Vickie #44

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just making a mad dash to visit you before tomorrow when WOYWW starts all over again. Cute little stamps and a lovely collection of pens. Hope your week has been a good one. Elizabeth x #72

    BeantwoordenVerwijderen