zondag 7 maart 2010

Een beetje anders.

Soms kan het je ineens opvallen dat dingen volgens een specifieke volgorde doet. Dat heb ik dus ook met kaarten maken. Ik kies eerst een achtergrond papier met een kleur mat en bouw dan m'n kaart op met vlakken in een bepaalde kleur, of een enkele keer met nog een ander patroontje. Bij dit kaartje heb ik eens heel iets anders gedaan en verschillende motiefjes en vormen met elkaar gecombineerd.



Ik moet zeggen dat ik er zelf nog een beetje aan moet wennen want ik vind het allemaal wel een beetje druk. Maar de kleurencombinatie van groen-paars-geel is wel heerlijk zomers!




Het papier is van de paperpad " Sweet Nothings" van Papermania en de stempel komt uit de lente collectie van Magnolia 2009.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

2 opmerkingen:

  1. Net wat je zegt ,een zomerse kaart.....Schattig hoor ,en de drukte vind ik best nog wel mee vallen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje,lekker vrolijk en idd zomers.
    leuk die roosjes in de hoekjes

    BeantwoordenVerwijderen